.

.

czwartek, 21 marca 2013

WYGRAŁAM:))) I CHWALĘ SIĘ:)



Wygrałam przepyszności na blogu TROJANDOWO.
Wszystko na pewno mi się przyda. Niestety ze względu na pracę i dzieci nie pstryknęłam jeszcze fotek, ale obiecuję, że dzisiaj to nadrobię:) Bardzo dziękuję za zabawę.




Bardzo dziękuję organizatorce za tak przecudowne prezenty, piękny obrazek, motylek.



Coś słodkiego:)

Dodatkowe, gratisowe przydasie:)

Piękne logo:) Specjalnie dla mnie:)

Ozdobione notesiki i przydasie:)

Przydasie, przydasie...

Jeszcze przydasie...

Jeszcze raz bardzo, bardzo dziękuję.



4 komentarze:

  1. Gratuluje wygranej :):) Takie niespodzianki ,wygrane baaardzo ciesza :) Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że paczuszka dotarła i że jej zawartość się podoba :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Pozdrawiam wszystkich odwiedzających:)