.

.

czwartek, 10 października 2013

CHWALĘ SIĘ:)

Dzisiaj trochę sie pochwalę Wam, a mianowicie złapałam liczniki:) nIe jeden, nie dwa, ale , aż trzy:)
Dwa upominki za to dostałam, co do trzeciego pewna pani nie potrafiła przyjąć
do wiadomości, że złpałam, po wysłaniu do niej trzech @ z Print Scrn, napisała mi
"no trudo już wyślę ten upominek", to ja jej serdecznie podziękowałam i odpisałam, że nie trzeba.
Nie rozumiem po co ktoś urządza takie zabawy, a potem traktuje ludzi jako naciągaczy...

Ale do rzeczy pierwszy licznik złapałam u Anette.

Bardzo dziękuję za upominek:)




Drugi licznik złapałam w Niezwykłym Zakątku.

A oto co do mnie przyleciało:)




Dziewczyny bardzo Wam dziękuję za prezenciki sprawiły mi one ogromną radość i oczywiście mojej córce również:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pozdrawiam wszystkich odwiedzających:)